عکس: طوفان تهران را با خود برد!

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=c61351df56825b1b67a0d4e116e14622

برای دیدن فیلم روی لینک کلید کنید




تاریخ: شنبه 13 / 3 / 1393برچسب:,
ارسال توسط امین



فروشگاه بزرگی در پاریس، توسط یک سایت دوست یابی افتتاح شده که ویژه زنان مجرد است. با گشایش این مغازه دیگر زنان مجرد نیاز به دوست‌شدن با مردان در خیابان‌ها یا محل‌های دیگری ندارند، بلکه مردانی در ویترین‌های اين فروشگاه وجود دارند که می‌توانند آنها را پسندیده و بخرند! 

مردانی که می‌خواهند در این
فروشگاه به فروش برسند باید در سایت این فروشگاه نام بنويسند و به عضویت فروشگاه درآیند. در این فروشگاه مشخصات و بهای هزاران عضو این فروشگاه در اختیار دختران مجرد قرار داده می‌شود. 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

شهر تاریخی فنگهانگ در جنوب غربی چین در کوه پایه کوه و در کنار رودخانه توجیانگ واقع شده. این شهر به طرز عجیبی دست نخورده باقی مانده است. مردم این شهر دارای زبان محلی خاص خود هستند و فرهنگ های مخصوص به خود را دارند. چهره این شهر از قرن 17 هم تا به امروز هیچ تغییری نکرده است. در این شهر  میتوان بیش از 200 ساختمان تاریخی یافت.

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 / 7 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

 

در سال64 اولین بار امام خمینی(ره) در فتوایی تغییر جنسیت افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی را بدون اشکال دانستند و بعد از آن بود که مریم خاتون ملک آرا به عنوان اولین ایرانی بعد از انقلاب تغییر جنسیت داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 / 6 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

 WWW.ASEMANIHA90.COM - گروه اینترنتی آسمانیها90



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 / 6 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

اویری باورنکردنی از لاشه یک اژدها در پارس جنوبی + عکس

 
در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۱ در محل سکوهای گازی پارس جنوبی لاشه موجودی عجیب الخلقه توسط پرسنل دریایی شناورهای مستقر در منطقه رویت شد که چند تصویر از این موجود به حضور تقدیم می گردد.
 
 اینجانب هیچ گونه نظری در رابطه با ماهیت موجود یاد شده ندارم و منتظر نظرات کارشناسی دوستان و خوانندگان هستم.
 
قابل توجه اینکه بوی تعفن بسیار عجیب این موجود تا شعاع چند صد متر قابل احساس بود.تصاویری باورنکردنی از لاشه یک اژدها در پارس جنوبی + عکس
 


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 / 5 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

 



 
 
این تصویر واقعی‌ است و در هفته گذشته بحث‌های بسیار تندی را در شبکه‌های اجتماعی کشور‌های عمد‌تاً انگلیسی زبان داشته است. عکس یکی‌ از خاخام‌های یهودی را نشان می‌‌دهد که در هنگام پرواز در هواپیما خودش را با کیسهٔ پلاستیکی پوشانده است. ماجرا از آنجایی آغاز شد که خاخام اعظم یوسف شالوم ایلیاشیو گفته بود که هیچ یهودی نباید از بالای قبرستان عبور کند، بعد از آن نیز بر اساس اصول مذهبی‌ یهود (و البته احتمالاً قرائت‌های اولترا ارتودکس از آن) نشستن در کنار زنان موجب نا‌پاکی می‌‌شود، به این شکل بود مانند یک کالای مقدس مورد بسته بندی قرار گرفته تا پاک بماند. یکی‌ از شرکت‌های هواپیمایی گفته است که تقاضای پرواز به این شکل در سال‌های اخیر افزایش یافته و یکی‌ از همسفران این خاخام وکیوم شده گفته است که شرکت هوپیمایی پذیرفته بود برای این بسته انسانی‌ هیچ گونه فیلمی نشان ندهد که مبادا گناه دیگری از پشت کیسه پلاستیک مرتکب شود.
 
 




تاریخ: دو شنبه 25 / 3 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 / 3 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین
ارسال توسط امین

S A L I  J O O N

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است. مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد. تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم میشود.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین



 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
یک زن خانه دار به خاطر نقاشی دیواری بزرگی که با مداد طراحی کرده برنده جایزه ای ۲۰۰ هزار دلاری شد. او معلم هنر در مدرسه ابتدایی نیز هست و از زمان تولد دخترش روی این نقاشی کار کرده است. وی در مصاحبه اش اعلام کرده "من به یک هدف احتیاج داشتم و دوست داشتم یک جایزه هنری را تجربه کنم"
 



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 1 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

 

 


 

جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»

برای آندسته از شما که دوست دارید از یکنواختی همیشگی نجات پیدا کنید، در زیر ۱۵ پیشنهاد ساده آورده‌ایم که کمکتان می‌کند استفاده بیشتری از زندگیتان ببرید -- زندگی را با تمام وجود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 1 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
ناصرالدین شاه در یکی از سفرهایش به فرنگ ، با خودش تلسکوپ آورد. گفت تلسکوپ را بالای شمس‏العماره کار گذارند تا شاه هر از گاهی برود و خانه‏ های مردم را رصد کند. در یکی از رصدها ، شاه مردی را دید که روی پشت بام خانه‏ ايی ایستاده در گوشه ‏ايی ، معامله‏ ی خودش را به سمت مقعد خودش فشار می‏دهد. شاه خوب که نگاه کرد و رصد کرد دید هدف مرد گویا فرو بردن آن معامله به مقعد خودش است! دستور داد تا بروند آن مردک پدر سوخته را بیاورند تا او را مواخذه کند. مرد را آوردند. شاه گفت "مردک. روی پشت بام چکار می‏کردی؟ مادر به خطامعامله‏ ی خودت را در سوراخ خودت می‏کردی؟" مرد با ناله گفت: " اعلا حضرت همایونی. ولله ما این معامله را در کون هر کسی فرو کردیم بختش باز شد و از زیر دست ما که جَست وزیر و وکیل و خان شد! گفتیم کمی هم این معامله‏ ی بخت‏گشا را در کون خودمان فرو کنیم تا بختمان باز شود"
شاه از جواب مرد خنده‏ اش گرفت و دستور داد تا 5 تومان به عنوان انعام این خنده به او بدهند. مرد 5 تومان را که گرفت رو کرد به شاه و گفت"اعلا حضرت شما خندیدید. مزاح گرفتید. اما خودتان دیدید که این معامله هنوز به لب سوراخ کون ما نرسیده 5 تومان عاید ما کرد. تا چه رسد که فرو رود



تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

از ماه ها پیش که انتشار تصاویری از مراحل تهیه "جگر چرب" در فرانسه و تعدادی دیگر از کشورها افکارعمومی جهان را متوجه شکنجه و آزار حیوانات برای تهیه این غذا کرد این کشور همچنان خرید، فروش و پخت جگر چرب را ممنوع نکرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

بانو شکیرا (شکیلا دیبافر) بعد از سی سال به آغوش خانواده اش بازگشت!ا
Inline image 2

به نظر من که واقعیت نداره،شما چی فکر میکنید؟؟



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 30 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

انگیـزه و مقـاومت این مرد ستـودنی است !


اسپنسر وست را تقریبا همه می شناسند. او 31 سال پیش در تورنتو، کانادا متولد شد و زمانی که تنها پنج سال داشت بدلیل یک اختلال نادر ژنتیکی در ستون فقرات، پاهای خود را از ناحیه زیر لگن از دست داد. پزشکان آن زمان به پدر و مادر او هشدار دادند که اسپنسر هرگز قادر به نشستن نخواهد بود. اما انگیزه و اراده ی غیرقابل وصف او باعث شد تا بدون در نظر گرفتن مشکلات ناشی از این نقص عضو از همان کودکی کارهایی غیر ممکن را انجام دهد. او با مقاومت هر چه تمامتر بر درد و رنجش غلبه کرد و پیام الهام بخش خود را در به چالش کشیدن موانع زندگی به گوش جهانیان رساند. بطوریکه در حال حاضر مخاطبان زیادی در سراسر دنیا او را بعنوان استاد انگیزه به رسمیت می شناسند ...

او اخیرا بهمراه دوستان کوهنوردش به قله کلیمانجارو صعود کرد در حالیکه در طول این سفر هفت روزه تنها دستانش بودند که او را به جلو می راندند. او با صعود به بالای بلندترین کوه در آفریقا باز هم ثابت کرد که نیروی اراده حد و مرزی ندارد.








ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 / 4 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

حوالی ساعت 22:18 شامگاه امشب (پنجشنبه 18 خرداد 1391)، گزارش‌های متعددی از شهرهای کشور مبنی بر مشاهده پدیده نورانی عجیبی در آسمان منتشر شد. ماهیت این پدیده هنوز مشخص نشده است اما به گفته یک منبع آگاه این پدیده به دلیل برگزاری مانور پدافند غیر عامل در کشور بوده است.
 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


خوان نوروزی (سفره هفت سین) باید سفید باشد چرا كه نشانه پاكی و سفید بختی و روشنایی است و نیز نشانه جهان بی پایان است كه بارگاه یزدان در آن است. در سفره و یا همان خوان نوروزی مواد و چیدنی‌هایی گذاشته می‌شود كه هركدام نشانه و نمادی از سلامتی، ‌رزق و روزی، زایش، ‌بركت و ... است.




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
 

دریا شکافته میشود

دو بار در سال بین فوریه و ژانویه در نزدیکی جزیره چیندو یکی از بزرگترین جزایر کره جنوبی آب به حدی فروکش میکند که جاده ای به طول حدودا 3 کیلیمتر از زیر آب ظاهر میشود. عرض این جاده طبیعی از 3 تا 10 متر متفاوت است و ساکنان جزیره میتوانند با پای پیاده از وسط دریا عبور کنند.



 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

 

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش

سال نو مبارك




تاریخ: سه شنبه 28 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

ضـرب المثل های جـالب دربـاره ازدواج


همونطور که می دونید، ازدواج یا همان پیوند زیبای زناشویی پیوندی آیینی‌است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می‌شود و در نهایت به تشکیل خانواده منجر می گردد. البته هر شخصی دلایل متفاوتی برای وصلت‌کردن با همسر آینده اش دارد که همین نظرات متفاوت باعث شده تا در کل مسئله "ازدواج" مهم و پرطرفدار تلقی شود کمااینکه ضرب المثل ها و سخنانی پندآموز از اندیشمندان در این رابطه گفته شده که 70 مورد از آنها را در این ایمیل تقدیم شما دوستان
پرشین استار می کنیم اما ناگفته نماند که بسیاری از این نکته ها جنبه شوخی و مزاح دارد و هیچگونه قصد ونظر خاصی مد نظر نیست.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

بزرگترین قرآن کریم در افغانستان رونمایی شد


این قرآن دست نویس به سفارش مرکز فرهنگی حکیم ناصر خسرو بلخی و زیبا نگاری و خطاطی آن توسط استاد محمد صابر یاقوت حسینی خدری، خطاط ماهر و چیره دست اهل کابل و به همکاری 9 تن از شاگردان مستعدش صورت گرفته است.




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مسافران کشتی مسافری تفریحی "کوستا کونکوردیا" (Costa Concordia) در جمعه‌ای آرام (جمعه 13 ژانویه 2012) بر روی آبهای دریای مدیترانه مشغول صرف شام بودند که این هتل شناور بیش از ۱۱۰ هزار تنی در آبهای کم عمق و تنها چند صد متر دور‌تر از جزیره گیگلیو (Giglio) ایتالیا ناگهان با صخره برخورد کرد و سپس واژگون شد. کاپیتان کشتی بلافاصله پس از برخورد، روند آمادگی برای تخلیه کشتی را آغاز کرده بود، اما کج شدن غیرمنتظره کشتی، عملیات تخلیه را با مشکل مواجه کرد. این کشتی ۳۲۰۶ مسافر و ۱۰۲۳ خدمه داشت. بر اساس گزارش های رسمی، در لحظه حادثه سه تن از آنان کشته شدند، 67 نفر مجروح شدند و از سرنوشت حدود 70 نفر دیگر هنوز خبری در دست نیست.

مسافری وحشت و اضطراب سرنشینان کشتی را به حادثه غرق شدن تایتانیک تشبیه کرد و دیگری با غیر باور خواندن حادثه، ناخدا را متهم کرد که کشتی را تا ۱۵۰ کیلومتری ساحل برده بود. شاهد دیگری با خاطرنشان کردن دستگاههای پیشرفته بسیاری که امروزه به خدمت گرفته شده‌اند اشتباه خدمه و خطای انسانی را یادآور شد و دلیل حادثه دانست. شاید به همین دلیل بود که یک روز پس از حادثه ناخدای این کشتی بازداشت شد. گفته می شود این حادثه در قرن بیست و یکم باورکردنی نیست.

در لحظه حادثه تعدادی از سرنشینان این کشتی ۲۹۰ متری که مجهز به انواع تسهیلات تفریحی است، از ترس و وحشت از عرشه به آب پریدند. گفته شده که شهروندان ایتالیا، آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و پرو در میان مسافرین این کشتی بوده اند. در حال حاضر نیروهای امداد تمامی سرنشینان این کشتی تفریحی را از آن خارج کرده و عملیات جستجو برای یافتن ناپدید شدگان حادثه در آب های ایتالیا ادامه دارد



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

این لینک رو باز کنید و مربع ها رو جابجا کنید .. تصاویر زیبایی خلق میشه

 




تاریخ: جمعه 21 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

ابتکار یک دانشمند ژاپنی: ساخت همبرگر از فضولات انسانی!
www.sohagroup.com



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

کوچکترین ماشین ساخته شده توسط پری واتکینز با 41 سانتیمتر ارتفاع و 51 اینچ طول و 26 اینچ عرض

 

رکورد های جالب گینس 2011 +عکس



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین



افلاطون گفته "روح" دایره است
و من دایره های روحم را کشف کردم!
پنح دایره دور روحم کشیدم، و خودم را در مرکز این دایره ها قرار دادم



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

http://www.persiancards.com/clip-viewyalda.htm

بسیار زیباست فقط روی لینک کلیک کنید




تاریخ: دو شنبه 12 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

امروز bray kantakt اعلام وجود میکند

bray kantakt چیست

bray kantakt ورزشی است از شاخه های رزمی که در آن هیچ محدودیتی از لحاظ جسمی یا فیزیکی وجود ندارد حتی نابینایان نیز می توانند دراین ورزش فعالیت کنند

دراین ورزش حقیقت واقعی ورزشهای رزمی بطور کامل نهفته شده است ( ماقدرت را به انسانهای ضعیف می دهیم ) این جمله آرزوی هر مربی و استادی رزمی می باشد که تا به امروز به دلیل داشتن حرکتهای خاص درورزشهای رزمی آموزش آن به قشر ضعیف جامعه یعنی معلولین ونابینایان تا حدی غیرممکن بود ولی در bray kantakt بدلیل داشتن فرمولهای خاص تعلیمی این امر ممکن شده واین ورزش را به یک مکتب کامل برای تدریس درهر رشته رزمی تبدیل کرده وخود بصورت یک رشته مستقل قابل اجرا است

درحال حاضر این ورزش در باشگاه ورز آهنگ تدریس می شود و توسط یک ایرانی در کشور فرانسه زیرمجموعه bray tonik ثبت شده ودرحال حاضر کشورهای ارمنستان وفرانسه و... خواستار این ورزش شده اند از علاقمندان دعوت بعمل می آید برای ثبت نام با شماره تلفن 88889175 تماس بگیرند.




تاریخ: دو شنبه 28 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین
مردی که اگر تمیز شود مریض میشود!
 
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

http://dl.clip2ni.com/2011/ax/681bdd488bca0e47621ffaaf509212e4.jpg



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

روی لینک پایین کلیک کنید و اسم خودتون رو به انگلیسی در کادر بنویسید و صبر کنید تا ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد

http://www.star28.net/snow.html




تاریخ: جمعه 22 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

کارتون شرک رو حتما ديدين ..اون غول سبز مهربون(!!!)آيا تا حالا به اين فکر کرده بودين که خلق اين هيبت و قيافه آيا تخيلي بوده يا واقعي؟؟بد نيست بدونين شخصي با اين مشخصات ظاهري وجود داشته و خلق قيافه شرک با الهام از ظاهر اين آقا بوده...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

یک خواننده معروف زن ترکیه ای به نام ابرو ضمن حضور در رستورانی در شهر کرج که با تجمع مردم در داخل و خارج رستوران جهت گرفتن امضاء و عکس یارگاری همراه بود



ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
كشف جنازه مومیایی گونه انسان كوتوله ‌

1384/08/03
10-25-2005
12:33:30
8408-00908: کد خبر


 

 


كشف جنازه مومیایی  موجودات کوتوله عجیب در شهداد کرمان



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد